Paljud ettevõtted pakuvad nii täisteenust kui ka osalist või a la carte kinnisvarahaldusteenust, olenevalt kinnisvara või omaniku vajadustest. Meie kinnisvarahaldus hõlmab sisuliselt kõiki funktsioone, mis on vajalikud hoone või kinnisvaraportfelli klientide haldamiseks ilma omanikku kaasamata. See võimaldab omanikel üürikinnisvara omamise kohustusi täielikult delegeerida, saades passiivset tulu.

Üürileandjale – Telli üürihaldus kui Sinu eesmärgiks on saada passiivset üüritulu.

Muretu üüritulu pakett

Pakume terviklikku haldusteenust – Turundamine, Üürnike sõelumine valik, ja taustakontroll, ruumi tutvustamine ja üleandmise ning vastuvõtmise akt. Lepingute tähtaeg, tähtaja pikenemine.

Meie kuutasuks on 10% teie välja üüritud objekti kuu üürihinnast

Üürnikega suhtlemine sh kõikide vajalike meeldetuletuste, kõnede ja e-kirjadele vastamine ja Maksete kogumine üürnikult. Kliendi kui objekti omaniku esindamine. Hinnakujundus, vajadusel aitame hinnastamisega. Üüritootluse tõstmine – üüriperioodi ajal turuolukorra jälgimine.

Üürnikult võla või kahju sisse nõudmine – Üürnike sõelumise ja valikuga proovime seda punkti juba eos vältida. Kui siiski üürnik jääb võlgu või on tekitanud ruumile kahju, aitame välja nõuda kahjutasu korvamise st Teie ei pea osalema ebameeldivas vastasseisus.

Remondi korraldamine– ettenägematuid asju võib juhtuda. Toru hakkas lekkima või kaotati võti ära?

Üüripinna seisukord ja selle säilitamine. Kindlustusega suhtlemine kahju korral

_______________________________ENG________________________________

Creating a strategy to maximise the life of your assets is crucial to keeping your building running. We can help you develop and implement a maintenance strategy, as well as supporting with condition surveys, life cycle cost models and energy management. Whatever your requirements, we have the expertise to help you meet your objectives.

You know you need an FM strategy but you’re not sure where to start. Our consultants have the hands-on experience to support you in finding the best-fit solution. Whether you need procurement support, delivery model strategy development or an interim manager we can work with you to fulfill your needs.

KELLE JAOKS ON OMANIKU ESINDAMINE?

Vastutame sinu kinnisvara eest nagu oma vara eest – see on kõige olulisem. Haldur kohtleb kliendi vara nii, nagu see oleks tema oma, s.o ülima hoolega!

  • Äriklientidele, kes on oma kapitali paigutanud erinevatesse valdkondadesse, millest üks on kinnisvara, kuid see pole nende peamine varaklass. Neile on üürihalduse teenus väga mugav lahendus.
  • Mahukate investeerimisportfellide omanikele, kes on huvitatud renditulust, samuti kapitali säilitamisest ja kasvust.
  • Inimesele, kes omab kinnisvara Eestis, kuid reisib sageli või elab peamiselt teises riigis
  • Kõigile eraisikutele ja ettevõtetele, kel on vähemalt üks objekt üürile anda
  • Omaniku esindamine hooldustööde vastuvõtmisel

*Näiteks kui eluruumi üürilepingu puhul ei saa lepingu pooled paljudel juhtudel seaduses sätestatust erinevalt kokku leppida, siis äriruumi üürilepingute puhul on see lepinguvabaduse põhimõttest tulenevalt võimalik. Üürileandja ja üürniku huvide tasakaalustamise huvides on aga oluline mõista, millistes detailides tuleks ja oleks mõistlik üürilepingus kokku leppida

Näidistehing üüriobjektile

Üürileandja üürib välja korterit igakuise üüriga 500€ ning soovib selle haldamise anda aastaks ajaks üürihaldurile. Kui palju läheb maksma Haldusabi teenus?
Aastane üüritulu üüripinnalt on 12 x 500€ = 6000€. Lepingutasu on 0€ ning igakuine tasu on 10% üürist, ehk 0,10 x 500€ = 50€. Aasta peale on tasu seega: 12 x igakuine tasu 50€ = 600€ ehk siis üürileandjale jääb 6000€-600€ = 5400€

Püüdleme alati vastastikkuse koostöö ja partnerluse poole!

Võtke ühendust

info@haldusabi.ee